Tervetuloa Vieras

Näytä / piilota ylätunniste

Tervetuloa Vieras, komennusjakson tällä foorumilla edellyttää rekisteröintiä.

Sivuja: [1]
normal post Forums Kirjailija Aihe: Hyvä ilmainen / halpa kartoitus ohjelma
phoenix_cr-
ow
BOD New Kid On The Block
Lähetä viesti
untitled 1 Forums
xx Forums Hyvä ilmainen / halpa kartoitus ohjelma
on: 10. lokakuuta 2011, 08:01

Saan takaisin BO areenalle, kun muutaman kuukauden tauon. Aiemmin ja nyt käytin MetaTrader 4, koska se näyttää vajota jopa hyvin välittäjät. Mutta ohjelma ei ole hyvin käyttäjäystävällinen lainkaan.
Suurin ongelma on se, että muokkaat riviä kuvaajan on vain tuskaa tehdä. Pikemminkin sitten vain pysty napsauttamalla ja vetämällä viiva missä haluan sen sijaan sinun täytyy mennä heitti valikko ja niin valita rivin teit (toivoen, että se on oikea) ja lisäämällä numeron muuttaa sitä. Se kaikki on vain hässäkkä vain muuttaa linjaa. Tämä on suuri ongelma minulle, koska minulla on tapana liikkua minun linjat noin usein.

Minä ihmettelin, jos joku tietää mitään hyvää kartoitus ohjelmia? Olisin paljon mieluummin se olisi ohjelmistot jonkinlaisia ​​vaan sitten heitti sivusto, jossa he lähettää sen, tämä on vain henkilökohtainen mieltymys. Olen käyttänyt freestockcharts aikaisemmin ja rakasti UI, mutta hinnat näyttivät pois mitä minun välittäjänä oli.

J
BOD New Kid On The Block
Lähetä viesti
hi Forums
xx Forums Re: Hyvä ilmainen / halpa kartoitus ohjelma
on: 10. lokakuuta 2011, 11:07

Lainaus phoenix_crow 10. lokakuuta 2011, 08:01

Suurin ongelma on se, että muokkaat riviä kuvaajan on vain tuskaa tehdä. Pikemminkin sitten vain pysty napsauttamalla ja vetämällä viiva missä haluan sen sijaan sinun täytyy mennä heitti valikko ja niin valita rivin teit (toivoen, että se on oikea) ja lisäämällä numeron muuttaa sitä. Se kaikki on vain hässäkkä vain muuttaa linjaa. Tämä on suuri ongelma minulle, koska minulla on tapana liikkua minun linjat noin usein.

Tai sitten voisi vain tuplaklikkaa viiva kaaviossa kunnes saat pienen valkoisen ruutuihin loppuun ja siirrä se näin (joka on niin haluat tehdä sen).

Sivuja: [1]
Sekoittaa foorumissa cartpauj
Versio: 1.0.33.2, Sivu ladattu: 0,054 sekuntia.

Kysymyksiä? Ota yhteyttä!

Sähköposti: David@binaryoptionsdaily.com Skype: BinaryOptionsDaily

Kääntäjä

EnglishItalianKoreanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)PortugueseGermanFrenchSpanishJapaneseArabicRussianGreekDutchBulgarianCzechCroatianDanishFinnishPolishSwedishNorwegianHebrewSerbianSlovakThaiTurkishHungarianRomanian